wtorek, 10 lipca 2018

Oto JA :)

Dzień Dobry mój drogi czytelniku, tudzież czytelniczko!
(o ile ktoś taki w ogóle się tu pojawi) :)

Witaj w moich skromnych progach!
Kim jestem i co ja tu robię? 

Świetne pytanie,serio! Tak naprawdę sama się jeszcze nad tym zastanawiam.
W mojej głowie kołacze się tylko: M. czy Ciebie już totalnie pogięło? Trzeci raz zaczynasz coś nowego?
Ale do rzeczy...
Co do pierwszego pytania, jest nieco prościej.
Zwykła dziewczyna w okolicach 30stki (tak naprawdę nie wiem czy lekko ponad trzy dyszki możemy określić jako "w okolicach", ale tak zdecydowanie brzmi lepiej).
Kolory na głowie zmieniam częściej niż mężów, właściwie męża nie zmieniłam jeszcze w ogóle - bo jak się chłop wpakował, to niech się z taka MNĄ teraz męczy.
Od dzieciństwa cierpię na niedowzrost...  Do najniższych nie należę, ale musiałabym chyba osiągnąć 2 metry aby moje BMI mieściło się w normie :D Najważniejsze, że mam swoją pasję, swoje hobby idealne i konsekwentnie je realizuję - UWIELBIAM JEŚĆ. Najważniejsze w życiu jest to, aby się w czymś realizować!
 Od dzieciństwa jestem też  totalną niezdarą i błaznem, ale tu właśnie zmierzamy do drugiego pytania.
Zrobiłam z tego sposób na życie i NICZEGO nie biorę na poważnie. Więc jeśli pojawi się tu ktoś, kto lubi pochłonąć duże dawki sarkazmu i ironii to... WELCOME!

I to by bylo chyba na tyle,
- Wasza Niezrównowa-Żona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz